ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
... her şeyi alt üst ettim biliyorum, ama elden ne gelir? Ne düşünülür, ne gizlenebilir artık?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne biçim okullarda öğretmenlik ediyorsunuz kuzum? Kaç öğrenciniz var? iki yüz mü, elli mi? Son sırada, pencere yanında bir yerim olsun isterdim.. Bir saat oturabilirsem yeterdi bana, bir daha yüz yüze gelmek istemezdim seninle. (Nasıl olsa hiç yüz yüze gelmeyeceğiz ya!)
Ama o, yalnız çekmekle kaldı, ya ben? Ben hem çektim, hem çektirdim! Bitti. Bir şey yazamam, hiçbir şey açıklayamam artık!
(...) kızın sözünü edemem, çok alıngan, çok durgundur o... Kendisi için söylenecek her söz - iyi niyetle de söylenmiş olsa - kırabilir onu; anlamıyor değildim onu...
Suç hep bendeydi, hep bendim suçlu;