ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Bu ters dünyayı ne zaman birazcık düzene sokacaklar dersiniz?
Reklam
Başınızı ellerimin arasına alıp gözlerinize bakmak istiyorum Milena, ta ki kendinizi karşınızdakinin gözlerinde görüp tanıyıncaya dek,
Benim de mutsuz kıldığım kişiler oldu, ama beni - suçlandırmadılar, durmadan sitem ettiklerini de anımsamıyorum. Konuşmazlar, susarlar...
Özünü bilmek, onu öğretmek, öğretmene vergidir ancak! Sızlanmak, acınmak, okşanmak, yalvarmak, düşlere kapılmakla olmaz...
Yaşamımız diyorum, nasıl olsa bulanık bir su... Ne demeye onu daha da bulandırmak?
Reklam