ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Hayatın çok ÖNEMLİ anlardan ve ani çözümlemelerden değil, fark edilmeden geçen kısacık anlardan ve zaman dilimlerinden oluştuğunu gördüm.
Reklam
"Seni seviyor." "Bu bir mucize olur. Gözünün içine bakmak dışında her şeyi yaptım." Annesi sırıttı. "Aşkın kendisi mucizedir zaten. Şimdi git ona. Korkma. Ve her zamanki o tuhaf benliğine bürünme."
"Sence bunu çözecekler mi?" "Umarım. Birbirlerine ihtiyaçları var."
İkinci şansa inanır mısın?
"Sevdiğin adamı terk ettiğinde yüreğin ikiye ayrılmış gibi hissedersin. Yatağına tek başına uzanıp onu özlersin, sabah kahveni içersin ve onu özlersin. Saçını kestirirsin ve senden başka kimse kimsenin fark etmeyeceğinden başka bir şey düşünmezsin. Ve kırık kalbinle yol almaya devam edersin."
Reklam