ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Bir şeyin başlangıç noktasına bakmalısın, son noktasına değil.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dokunsalar ağlayacak gibiydi. "Diğerlerinden farklı olduğunu sanmıştım..."
Sana saygı duydum. Sana inandım. Keşke dürüst olsaydın, o zaman sana hayranlığım devam edebilirdi.
Çöpçatanlık mesleği tedavülden kalkmadı:)
"Ama bu zamana kadar ikisinin de evlenmemiş olması çok ilginç." "Sen de benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?" "Onları nasıl bir araya getireceğiz? "
Unutma, aşk ve nefret arasında ince bir çizgi vardır.