ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Hayatta yanlış şeyler yapmak çok kolay, değil mi? Bizi daha iyi birine dönüştürecek doğru bir yol bulduğumuzda o yola saymalıyız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zamanla kendime unutmayı Öğrettim ve bu geçici unutkanlık sayesinde her şey daha kolaylaştı. Zaman geçiyordu.
Yürek dağlayan, kalbini burkan bir sevgi değildi ona karşı duyduğu. Gerçek ve güvenilir bir sevgiydi.
"Öyle kolay terk ettin ki... Nefret ettiğin bir işi bırakmak gibiydi senin için. Sonuçları istediğin gibi olmasa da gidecek kadar cesur olduğun için kendinle gurur duyduğunu düşünüyorum." "Kendimle gurur duymadım."
"Evliliğe inanıyorum. Aşka, aileye ve ilişkilere de. Ben yalnızca... kendi evliliğimde başarısız oldum."