"Tel örgü bizim oraya gitmemizi engellemek için değil onların bu tarafa geçmelerini engellemek için"
"Ama neden?"
"Çünkü onları bir arada tutulmaları gerekiyor"
"Yani aileleriyle mi?"
"Şey, evet aileleriyle. Ama aslında kendi türleriyle."
"Ne demek, kendi türleriyle?"
"Diğer Yahudilerle Bruno. Bunu bilmiyor muydun? Bu yüzden bir arada durmaları gerekiyor. Bizimle karışamazlar."
"Yahudiler... Yahudiler... Tel örgünün o tarafındaki herkes Yahudi."
"Evet, bu doğru"
"Biz yahudi miyiz?"
"Hayır, hayır kesinlikle değiliz! Ve böyle bir şeyi asla söylememelisin."
"Ama neden? O zaman biz neyiz?"
"Biz... Şey... Biz yahudi değiliz"
"Olmadığımızı biliyorum ama sana soruyorum;, eğer yahudi değilsek neyiz biz?"
"Karşıtıyız. Evet işte biz karşıtıyız"
...