📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eşref saatim geldi;bir düşe yattım
Gökten indirdim resmini;kalbime batırdım
O battıkça aktım
Yürüdüm ağır ağır
Serap olur gibi düştüm gözlerinden
Meçhul bir sevdaya yakılmışım ben
Şimdi bunları sana yazarken düşünüyorum da,nasıl da başkalarına benziyoruz,ne kadar da ayrıyız birbirimizden.bu kadar benziyorken herkes birbirine nasıl oluyor da yalnız kaldığımızı düşünüp,oyunlar içinde ayrı ayrı acılar biriktiriyoruz kendimize?
Bir sürgün halidir bu bil ki yolculuklarımızı kalıcı kılan korkunun ve umudun serüvenidir ben bunları anlatırken gülerek karşı çıkmıştın bana kızmıştın insan isterse eğer demiştin insan isterse eğer...insan hep istiyor sevgilim hep istiyor bende istiyorum neredesin nerelerdesin gecelerimin ibadet bahçesinde sarı tramvayla izini sürdüğüm kara saçlı serüven,neredesin?