Melissa sevinc

Melissa sevinc
@Etipuff
Sarkaç durdu. Kapı yok. Ayna buğulanmıyor. Tanrı bitti. Ölüm değil büyük ceza Her zerresi yalnızlık Bir dünyayı sevmek hâlâ. Ayrılık burcum… Parmaklarım birer mihrap çırası Gövdem bitene kadar tüteceğim başında
Hepside Etikileyici
Avrupa ve Amerika'da 2-9 yaş çocuklara Tanrı'ya ilişkin düşüncelerini sormuşlar. Dinsel eğitimin bir parçası olarak çocuklara Tanrı'ya bir mektup yazın ve duygularınızı isteklerinizi anlatın demişler. 1) Sevgili Tanrı, şu andaki eksiklerimi yazıyorum: Yeni bir bisiklet,bir kimya seti, köpek, film makinesi, beyzbol eldiveni. Hepsini gönderemezsen birazı da olur. Seni seven Eric --5 yaşında- Not: Noel Baba'nın olmadığını biliyorum. 2) Canım canım Tanrı, Astronotları öyle yukarı fırlatıp fırfır döndürmelerinden ödüm kopuyor. N'olur onların bizim evin çatısına düşmelerine izin verme. Dostun Norman --4.5 yaşında- 3) Sevgili Tanrım, insanlarin ölmelerine izin verip yenilerini yapmak yerine neden elindekileri tutmuyorsun? Jane --6 yaşında- 4) Sevgili Tanrı, Lütfen bana bir midilli gönder. Senden şimdiye kadar hiçbir şey istemedim. Bunu da herhalde unutmazsın. Bruce --4 yaşında- 5) Sevgili Tanrı, Babam çok aksi. Onu bu huyundan vazgeçirmeni istiyorum. Ama lütfen canını yakma. Sevgilerle. Martin --5 yaşında- 6) Sevgili Tanrı, Bulutlardan biri yüzünü öyle korkunç yaptı ki ödüm koptu. N'olur söyle ona bi' daha öyle yapmasın. Ellen --3 yaşynda- 7) Sevgili Tanrı, Sahiden var mısın? Bazıları buna inanmıyor: Eğer varsan gecikmeden bir şeyler yapmanda fayda var. Harriet Ann --6 yaşında-
1000Kitap
Melissa sevinc
17 gerçekten iyi
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bence de Bir Sır
‘Hayat nedir?’ sorusuna böyle cevap vermişler. Dostoyevski: "Cehennem” Sokrates: "Izdırap" Nietzsche: "Güç" Picasso: "Sanat" Gandhi: "Savaş" Sana göre ‘Hayat nedir?’
Melissa sevinc
Sorumluluk
Mîrov mîrov e, çi kurd, çi ermen, çi muslîm, çi xaçperest İnsan insandır, ha kürt, ha ermeni, ha müslüman, ha hıristiyan..... Mehmed Uzun
Melissa sevinc
Kardeşim Hoş Geldin 🐞🐞🌼🌼
Arkadaşlar Feda Arkadaşımız Acil Hastaneye Kaldırılmış Durumunun Kötü ye Gittiğinin Haberini Aldım. Allahım Noolur Bu Genç Yaşta alma onu Lütfen Dualarınızı Eksik etmeyin 😢😢😢😭😭😭
Melissa sevinc
Nasıl Oldu Durumu
Arkadaşlar Feda Arkadaşımız Acil Hastaneye Kaldırılmış Durumunun Kötü ye Gittiğinin Haberini Aldım. Allahım Noolur Bu Genç Yaşta alma onu Lütfen Dualarınızı Eksik etmeyin 😢😢😢😭😭😭
Melissa sevinc isimli okura yanıt verildi
Melissa sevinc
Ya olamaz