Batan güneş ışığının, doğan güneşin ışığıyla aynı açıyla düşmesine rağmen her şeyin tamamen farklı, değişik bir pembelikte görünmesi ve şimdi bu sessiz, bu hafif acı dünyanın sabah olduğunda yine parıl parıl parlayacak olması ne tuhaf değil mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tüm dünya muazzam bir kadındı ve bizler onun rahmindeydik. Henüz doğmamıştık, neşeyle olgunlaşıyorduk. Açıktı, tamamıyla açık. Bu güneş, bu sis, bu pembe, bu altın benim içindi. Benim için.