A.Evindar

A.Evindar
@Evindar_
"Hayat anlamsız bir bulanıklıktır.....
“Karanlıkta gözlerimi açtığımda ve seni yanımda hissettiğimde, yıldızların üzerimde olmadığına hayret ettim. Gökyüzü öylesine yakınımdaydı.” -Stefan Zweig, Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
Edebiyat
Reklam
O kadar yalnızdım ki karanlıklardan iblis'in eli uzansa minnetle sıkardım.  Cemil Meriç
Edebiyat
Derdiniz varsa gidin denizlere anlatın.. Kedilere, bulutlara anlatın. Pencere pervazında çiçeklere anlatın.. İnsana dert anlatılır mı?..
Edebiyat
"kalbi göğü bellemiş hüzünlü bir kuşun süzülüşü senin adın..."
Edebiyat