Sevgi erişkin bir insanın gereksinim duyduğu bir şey değildir. Diğer insanlarla sevgi dolu ilişkiler kurmak istemek doğaldır . Bunda yanlış bir şey yok. Sevdiğiniz birisiyle güzel bir ilişki içinde olmak çok keyiflidir. Ancak , yaşamak veya mutluluğunuzu tepelerde yaşayabilmek için dıştan gelen onaya , sevgiye ve ilgiye gereksiniminiz yoktur.