Güzel bir hayat için değil mi bütün mesailerim, bütün uğraşlarım, bütün arkadaşlıklarım, aşklarım ve hatta bütün kızgınlıklarım küsmelerim ve tartışmalarım?
Dünyanın bütün duygularını, sessizliğe , haykırışa , mimiklere bir iki tebessüm, ya da akan bir kaç damla yaşa sığdırabilir miyim?