@Hanimkalemimigetir Ben sizi çok iyi anlıyorum ancak söylediklerimi çarpıtıyorsunuz; üstelik bunu anladığınızı da düşünüyorum. Ben, olgunlaşmamız için aldığımız kararlardan dolayı sürekli pişmanlık duymamamız gerektiğini düşünüyorum. Elbette siz aksini düşünebilirsiniz, o durumda bunu kendi hayatınızda uygulayabilirsiniz. 🙂