Havvaaaa

Havvaaaa
@Evitaa
O zaman ben biraz kitap okuyayım.
- Kendini savunamayacak bir varlığın hayatını almaya hakkın yok. Kendini savunamayan bir canlıyı öldürmek, soğukkanlılıkla bir adam öldürmekten daha büyük ve daha aşağılık bir suç dedim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana göre, insanın hayatı her şeyi hareket ettiren gizemli bir el tarafından yönetilir.
Kızlar kutsal su gibidir; herkes ellerini uzatır onlara. Biri bir şey için dövmezse, diğeri başka bir şey için döver.
Üzücü..
Birçok kız "yanıp tutuştukları" için değil, annelerine, babalarına ve ağabeylerine inat olsun diye kaçar.
Tamammm Señorita Gloria :))
“Seni seviyorum” diyen genç erkeklere asla inanmayın. Dikkatli olmalı ve bilinmeyene adım atmamalısınız. Pek çok erkek öyle der ama onlara inanmamalı” dedi.