Bir şeyi çok uzun süre beklediğimizde, beklediğimiz şeyin boşluğu adeta katılaşır.
Beklenilen gerçekleştiğinde boşluğumuzu doldurmuyorsa hiç esneme payımız kalmaz bu sebeple.
Ya kırarız, ya kırılırız
Geciken hiçbir şey kendisi değildir zaten, bilirim.
Adın üç kere geçti saçma sapan bir filmde,
Yanlız olsam çok ağlardım ama annem bakıyordu.
Otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime,
Anne dedim hadi çay koyda içelim..
Şewbaşşş🌘