Bazı kitapların neden bir türlü basılmadığını anlamıyorum (bknz; Atlas Silkindi) edebi değeri sıfır kağıt israfları çatır çatır baskılar yapıyor ama insanların adam akıllı okuyabileceği şeylerin baskısı yok ve internette 500-600 lira öğrenciyiz okumak istiyoruz. Ha pdf dersiniz 1400 sayfa pdf okumak çilenin en büyüğü 2 saat ekrana bakınca başıma ağrılar giriyor üstüne bir de uyku problemim var kıpkırmızı gözlerle zorla 50-60 sayfa kitap okuyabiliyorum iş mi bu şimdi?