Bugün bir kez daha affedemedim seni .
Ama nedense hâlâ da tam olarak çıkarmış değilim hayatımdan .
Yıllardır her gün farklı bir karmaşanın farklı bir köşesinde sessizce oturup bekliyorum.
Aklımla kalbim arasındaki savaşın galibini .
Hissediyorum sona yaklaştığımızı ve bu yorgunluğun yerini durgunluğun alacağını .
Umarım çektiğim acıların mükâfatındadır sıra ,
Ve umarım yaşattıklarının sefaletindedir sıran ..
~Y.M ~