Evrim

Evrim
@Evsss
"Arkadaşlarım bunun farkında değil ama ben bu bağıntıların üstünde ya da dışındayım.Onlar gibi davranmaya,onlara benzemeye çalışıyorum,lakin içim farklı,işte romanı yazan zavallı arkadaşımın inemediği derinliklerden biri de bu.O beni,politik geçmişi olan ve Kuzey sürgünün savrulmuş,sıradan insanlardan biri sanıyor.Başımdan geçenleri,benden daha ilginç buluyor.İçimdeki derin ve köklü karanlığın farkında değil.Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsın.Konuşmak,canlı yaratıklar arasında en etkisiz iletişim aracı.Dil yalan söylüyor,olanları çarpıtıyor,insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor.Bu yüzden insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil."
Sayfa 29·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Evrim

, bir kitap okudu
10/10
·212 syf.·
2017 3. kitabı
Zülfü Livaneli
7.9/10 · 29bin okunma
Şimdi sessiz duruyoruz kıyısında bir düşüncenin unutmamak için çünkü unutuşun kolay ülkesindeyiz Ölü balıklar geçiyor kırışık bir deniz sofrasından Ve ellerinde fenerlerle benim arkadaşlarım...Durmadan düşünüyorum ne kadar çok öldük yaşamak için..! Onat Kutlar