Benim için üzüntü veren bir gündü. Sabahtan beri hiç ara vermeden yağmur yağmıştı .Tıpkı gelecekteki yaşlılık günlerime benzeyen bir gün !Garip düşünceler;karanlık boğucu duygular ruhumu sıkıştırıp duruyor. Birden kafama düşmüş tuhaf ve belgisiz sorular,beynimin içinde cirit atıyorlar ama şu anda onlarla uğraşacak ne istek ne de gücüm var...
"Bir insan duyduğu her duyguyu, ruhundan kopup gelen her coşkuyu açıklamaya Hatta kardeşçe duyduğu acıma ve şefkat duygularını açıklamaya zorunlu mu.?"
Eğer kolumun titrediğini Hâlâ hissediyorsanız,bu şimdiye kadar Sizin gibi güzel bir kadının elleri tarafından tutulmadığı içindir.kadınlardan çok uzağım Daha doğrusu kadınlara hiç alışık değilim ....