Önce' çok tatlı bir kız' diye düşündüğümü hatırlıyorum. Bir-kac gün sonra çok güzel bir kız!" Demeye başladım. Bir hafta sonra düşüncem 'Harikulade gözleri var'a dönüştü. Bir süre geçince de 'Yüzü , gözleri , bedeni bir ressamın baş yapıtı gibi ' demeye başladım