Hükümet, ne anamızdır ne babamız.
Arkadaşımız, dostumuz, kardeşimiz de değildir.
Bizim hayatımızı kolaylaştırsın, haklarımızı korusun diye maaşlarını bizim ödediğimiz insanlardan oluşan bir organizasyondur.
Hiçbir kutsal yanı da yoktur.
Pkk ile çatışmada öldü demeyelim de, mağarada zehirlendi yüksek ateşten öldü diyelim. Buna alet olan ve savunan herkes aşağılık. Sebep olanları söylemiyorum bile
Yoksulların birbirlerine verebilecekleri tavsiyeleri dahi yoktur, ancak aynı ekmeği bölüşmek gibi bir cömertlikle aynı kaderi bölüşebilir, en büyük parçanın kendilerine düşmesine sevinebilirler.