Beni hatırlamanı isterdim;
Baktığın bir yerde, düşündüğün bir hayalde.
Belki de öyledir, bilemem...
O kadar yakınken o kadar uzağım ki sana.
Sahiden hiç mi gelmedim aklına,
Onca gece düşünmekten uyuyamamışken ben?
Her yara kolayca iyileşmez,
Her kırılan yer kolayca yeşermez.
Gelmemiş olsan da birçok şey öğrendim ben senle.
O kadar uzaksın ki bana;
Ne sen bilirsin beni artık, ne de ben seni.
-EylülB75