Eylül Başak

Eylül Başak
@EylulB75
İnsanlara birkaç parça anı kalır hatırlamak için; bir yazı, bir resim, bir söz. Fotoğrafın bile yok bende. Sadece seni gördüğüm zamanlardan birkaç anlık görüntü. Unuturum diye korkuyorum. Silikleştiğin an ki korkumu anlayamazsın. Ya unutursam? Hiç gelmeyeceksin biliyorum. Ama anılarımda kal bari. Orda benlesin. Benleydin. -EylülB75
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Ev dediğin şey; ruhuna merhem olmalı, sırtına yük değil."
Alıntı
Yeşermeyen Yaralar
Beni hatırlamanı isterdim; Baktığın bir yerde, düşündüğün bir hayalde. Belki de öyledir, bilemem... O kadar yakınken o kadar uzağım ki sana. Sahiden hiç mi gelmedim aklına, Onca gece düşünmekten uyuyamamışken ben? Her yara kolayca iyileşmez, Her kırılan yer kolayca yeşermez. Gelmemiş olsan da birçok şey öğrendim ben senle. O kadar uzaksın ki bana; Ne sen bilirsin beni artık, ne de ben seni. -EylülB75
neyleyim İstanbul'u
Bundan sonra ne işe gittiğim sokak geçer önünden, Ne de ben geçerim bir daha o yoldan. Ne sen çalışırsın orada, ne ben... İstanbul'un küçük bir ilçesinde, Çıkmaz sokakta bile karşılaşamayız biz seninle. Neyleyim İstanbul'u ben artık, Hikayemiz bitmişken senle. ​ Biten hislerden geriye birkaç parça anı kaldı, Ben bugün o sokakta gelmeyişini kabullendim. -EylülB75
Zihnimdeki o hayal..
Ben bir aralar sana aşığım sanıyordum. Değilmişim, sana değilmişim. Bendeki sana aşıkmışım. Senin kimine göre anlamsız bakışların Benim için öyle derin anlamlar taşıyordu ki Hadi anlamı bırak, bakman bile yeterdi. Dedim ya ben sana değil Bendeki sana aşıkmışım. Zihnimdeki o hayale. -EylülB75