hata yapmaktan hep korktum. insan hatasız olmasa da ... hep dikenler üstünde yürüdüm..
hep bir adım atarken planını, önünü,arkasını,sağını,solunu düşündüm.. zor olsa da yapmam gerekiyordu..Hep rikkatle yürüdüm, adımları...
şimdi ise en büyük kararı, hayatımın kararını verdim ve yürüyorum.. korkulu, düşünceli, telaşlı, umutlu, huzurlu... bilmiyorum bi duygu karmaşasındayım.. korkuyorum.. korkuyorumm..