***

***
@Ezell
***
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni Gelme, artık neye yarar?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cahilsin, okur öğrenirsin. Gerisin, ilerlersin. Adam yok, yetiştirirsin. Paran yok, kazanırsın. Her şeyin bir çaresi var. Fakat insan bozuldu mu, bunun çaresi yoktur.
Mutlu olmak için bir neden bekleme. Sen mutlu ol, nedenlerin sana nasıl hızla geldiğini göreceksin.
Erkin Koray - Bir Eylül Akşamı
Gecenin Şarkısı Bir eylül akşamı sen geldin bana Bir eylül akşamı aşk verdin bana
Her Ömrün Bir Eylülü Vardır...