Sende de iz kaldı mı bu talihsiz hikayeden
Dayanıyor mu kapılarına anılar aniden
Göğsünü sıkıştırıyor mu zaman zaman
Hiç faydası yok bilsem de, gitti giden
Söyle bana ne yaptın sen
Kanıma zehir mi akıttın öperken
İçimde hiç dinmeyen bir sızı oldun şimdiden
Gün be gün daha da çoğalacaksın
Çok belli aslında kavuşamadık ya bu yüzden
Korkarım efsanem olacaksın
youtube.com/watch?v=-v5u0DT...
her bahar ilk işimdin
sana yağmur getirirdim
güvercin
kanatlı mektuplarda
yasak kitaplarda, yasak
anılarda, tozlu tavan aralarında
sararmayan.
yorgun yaşamaklar gibi
örümceklenip, yasak aşklar
gibi tavan aralarında.
gökyüzüne
ve sevgilim
kendine
iyi bak
hani nerde
o kayan parlak yıldız, mavi taslak.
giderken kazağını unutma sakın
ölüler de üşür, ölüler de.
son konuşmamız bu, güz geldi
düştü yaprak