Kitap akıcılık olarak çok güzel okuyan kişi zaten okuduğu anlamadan bitirebileceği bir kitap, konusuna gelirsek dünya savaşında nazileri anlatmakta, adolf hitlerin evinde büyüyen ve onun eğitimden geçen bir çocuğun dünyaya bakış açısı ve zamana gelince ne kadar yanlış bir fikirde olduğuna dair uzanan bir serüveni ele almakta. Okuyunca düşündüren ve aynı zamanda farklı bakış açıları ile olaya bakmaya sağlayan bir yazım türü var.
En merak ettiğim ve sevdiğim aktivitelerden bir tanesi kütüphaneye girip tanımadığım bir yazarın kitabını seçmek, bu da öyle oldu. İsim dikkatimi çekti ve seçip okudum, gerçekten çok güzel yazılmış, akıcı islami bir roman olmuş..