Ne diyor Nazım Hikmet;
Yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile , mesela, zeytin dikeceksin, hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil, ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için, yaşamak yani ağır bastığından.
Ben tozlu bir rafta kalmış bir kitapdım geldin beni o raftan kitapların arasından çektin aldın ilk önce üzerimdeki tozumu temizledin benim sonra sayfalarımdaki yıpranan yerlerimi onardın sonrada narin beni incitmeden tek tek sayfalarımı okumaya başladın benim belkide satırlarımı okudukça kendini buldun bende istediğin soruların cevaplarını tam buldun mu? bilmiyorum ama bildiğim tek birşey var beni okuduktan sonra senin eski sen olmadığın sadece bunu biliyorum sadece bunu biliyorum...
...F.A... #03.06.2025#