Güneş gibi olmalı insan.
Batmasını bildiği gibi doğmasını da bilmeli.
Kendini yakmasını bildiği gibi kendine ışık olabilmeli.
İlham olmalı insanlara.
Işık tutmalı yollarına.
Unutma;
Senden başka yok bu dünyada.
Sen benim her an üzerine titrediğim tek gerçeğimdin
Sana birşey olacak diye korktuğum endişelendiğim
Benim bu korkum yersizdi belkide bilmiyorum
Ama bana yinede hak verdiğini düşünüyorum
İnsan yıllar sonra hayatına gelen bir güzelliği kaybetmek istemiyor
Ve onu kaybetmemek için elinden geleni yapıyor
Aslında tek istediği sevdiğinin iyi olması sadece
Gerisi hiç ama hiç önemli değil zaten
Sen benim üzerine her an titrediğim tek gerçeğimdin
İsmini kalbime yazdığım
Uğruna herkesi karşıma alabileceğim tek gerçeğimsin...
...F.A... #10.06.2025#