Evet! Türkiye'de bir "Yerli Oryantalist Yetiştirme Merkezi" açılmalı ve Öztürk gibi Kur'an'la hesaplaşmak isteyenler o çatı altında toplanmalı.Böylece millet çocukları, İslam'ı öğrenmek için girdiği bir fakültede "Kur'an'da hata var" diyen ham yobazlarla karşılaşıp inkisar-ı imana uğramasın.