Bazen böyle bir şeyi yaşamayan insanların nasıl bir his olduğunu anlayıp anlamadığını merak ediyorum. Evlilik ve annelik bir bakıma ölüm gibi: Kimse değişmeden dönemiyor oradan.
İnsanlar kadınların kendilerini anneliğe kaptırıp kaybettiklerini söylüyorlar ama zaten yaptığımız diğer pek çok şey de kendimizi kaybetmek için uydurduğumuz bahaneler değil mi?