Bir gün biri gelir seni seviyorum der, önce garipsersin sonra yavaş yavaş hoşuna gitmeye başlar. Zaman geçtikçe hayatının içinde olmaya başlar. Takı hayatının takendisi o olmaya başlayana kadar. Biraz daha zaman geçer ve o senin vazgeçilmezin, her şeyin olur. Ama birgün bir bakmışsın seni bırakıp arkasına bile bakmadan gitmiş. Ve sen bu acıyla kırıklarla paramparça olmuş kalbinle tek başına kalmışsın. Bunun için hiç kimse vazgeçilmezin olmasın. İzin verme. Çünkü biz buna izin verirsek yalnız kalacak olan biziz ve onlara hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına devam ederken bize hayatı zehir etmiş biri için hayatını mahvedersin 🥀