Hepimiz insanız ve hepimizin yardıma gereksinimi var. Bugün ben, yarın sen. Bu yardım gereksinimi,birinin umarsız ve güçsüz, ötekinin güçlü olduğu anlamına gelmez. Umarsızlık geçici bir durumdur. Sürekli ve yaygın olansa, kişinin kendi ayakları üzerinde durup yürüyebilmesidir.
Birini gerçekten seviyorsak, tüm insanları, dünyayı ve yaşamı seviyoruzdur. Birine "seni seviyorum" diyebiliyorsak şunları da söyleyebilmeliyiz: "Sende insanları seviyorum, dünyayı, kendimi seviyorum".