Dinledim. Ama sakince okunması ya da dinlenmesi gereken bir kitap. Belki bölüm bölüm belki birkaç sayfada bir ara verip anlatılanlar üzerine düşünerek... Öncesinde kısaltılmış versiyonu gibi bir kitap okumuştum. Orada o kitabın yazarının bu kitaptan alıntılar üzerine kendi çıkarımları varmış, bu kitabı dinleyince daha iyi anladım. Ama kimin çıkarımlarını okuduğunuza da dikkat etmek lazım. Hakkında çok konuşulan bir kitap neticede. Genel olarak beğendim. Biraz acele dinlemeseydim daha iyi olabilirdi. Son olarak yazarın Yahudi bir aileden geldiğini ama ateist olduğunu ve kitapta bulunan peygamberlerle ilgili kısımların Yahudi inancına uygun şekilde aktarıldığını da belirteyim. Müslümansanız kitabı okuduktan sonra ilgili peygamberler hakkında İslami kaynaklardan bilgi edinmeniz daha sağlıklı olur. Yazarın diğer kitaplarını da okumaya karar verdim, bu kitabından sonra. Eleştirel bir bakış açısıyla okuyup üzerine düşündüğünüzde hatta bir kişi ya da grupla kitaptaki konular hakkında konuştuğunuzda çok daha ufuk açıcı olacaktır.