Eric Fromm'un Sevme Sanatı'nı okumam gerekiyordu ama başlıktan ötürü yanıldım ve bu kitabı okudum. Kitabın yayınevi pek iyi değil bence. Yazar ki burada yazar Eric Fromm değil, değişik bir üsluba sahip. Yer yer kaba. Dili de çok yorucu. Bu biraz da kitabın konusuyla alakalı olabilir ama bir şeyi söylemenin bin türlü yolu var ve bu kitapta pek de iyi yollar kullanılmamış bana kalırsa. Okudum ama zorla okudum. Başladım madem bitireyim, diyerek. Şimdi asıl kitabın sesli versiyonunu dinlemem gerek. Bence bu kitapla vakit kaybetmeyin. Yine de hiçbir şey katmadı, diyemem. Odaklanıp anlayabildiğim kısımlarda bir şeyler de kattı. Ama bu kadar yorulmaya değmezdi. Asıl kitabı merak ediyorum. Umarım o da hayal kırıklığı olmaz.