Fadia

Fadia
@Fadia_
Bir şiir oku bana.. Biraz yanlızlığa, biraz yenilgiye kurban edilmiş bir şiir. Varıpta yüreğime, heba etme hazır ettiğim tahtını. Varınca yokluğuna, göster varlığını.
Almina isimli okura yanıt verildi
Fadia
Evet ben yazdım