Çölde hayat olduğunu,gökyüzünde yıldızlar olduğunu ve insan hayatının özünde bulunduğu için kabile muhariplerinin savaştıklarını anlayacaksın.
O zaman hayat bir bayram,bir şenlik olacak;çünkü hayat,yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur...