Kim olursan ol,ne yaparsan yap,bütün yüreğinle gerçekten bir şey istediğin zaman,Evrenin ruhunda bu istek oluşur ..Bu senin yeryüzündeki özel görevindir..
... çünkü efendim,herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır..
Ne var ki hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez...