Teline mızrap değmemiş sazlarım var benim..
Ve çaya hasret kalmış türkülerim..
Yokluğuna yazılmış şarkılarım var benim..
Dilime dokundurup söyleyemediğim.. 🌙
Ahmet KAYA
Sevmek..
Hele benim gibi sevmek berbat bir şeydir..
Hayatımda yalnız o vardı..
Gözümü kapadığım zaman onu..
Açtığım zaman onu..
Uyuduğum zaman onu..
Uyandığım zaman onu görüyordum..
Halbuki ben onun için bir hiçtim..
Karşısınıza bir kere bile cıkmaya cesaret edemeyen..
Yüzünü bir kere bile görmediginiz..
Sesini dahi bir kez duymadığınız birini kac sene sevebilirsiniz..
Ben böyle birini tam 4 senedir seviyorum..
Ve hic gelmeyecegini bildigim halde bekliyorum..
𝓕𝓪𝓲𝓻𝔂 𝓣𝓪𝓵𝓮