A finished tale

A finished tale
@Fairytale_33
Sonbahar'dım ben her zaman ıslanıp ıslatırdım...
1k'nın kısaltma olarak yazması beni şok etti ya sjsjsj 😅
Reklam
O yapbozları tamamlamaya hazırım (derim de için eskisi gibi kalacak biliyorum) ama sen izin verecek misin masal perim?
Hoşçakal deme demiştik birbirimize... Demedim.... Demedim..... Demedim ama karşımdaki demişti bana Hoşçakal demişti.. Ne kadar kırıldığımı biliyor mu ki?
"Saçlarınla oynamak isterdim sarılmasakta en azından öyle hisset dediğini duysaydım ama çok geç be masal perim.. "
O benim her şeyimdi ben gidecektim üzmek istemedim ama parçalamışım ona nefret dolu bakmakla....
Reklam