A finished tale

A finished tale
@Fairytale_33
Sonbahar'dım ben her zaman ıslanıp ıslatırdım...
O bana hoşçakal dedi... Artık ben bunu desem önemi yok..... "Uyan artık uyuyan güzel artık benle konuşabileceğin bir delik yok kapılar kapandı Hoşçakal...Hiçbir şeyim.....
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

A finished tale

, bir kitabı okumaya başladı
"Kendimi gülerken ağlayan bir çocuk olarak görüyorum.... "
"Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzel... "