İpekgibi

İpekgibi
@Falankes_
Ve inan mutluluk için çok da çabalamadım..
Okul Öncesi Öğretmeni
Öğrenci
Diyarbakır
376 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Bir çok limanın uçsuz bucaksız kuytu köşede olduğuna inandım, varolduğuna inanamadım.
Reklam
Cam kırıkların arasında dağıldı kelimelerim, toparlamak mümkün değil.
Ben bilirim oraları yetişsen bile yıpranmışlık kalır, bütün masumiyetini acıtır. 🍂
Güneş görsün geleceğimiz sığınmayalım gölgeliklere. 🌱