İpekgibi

İpekgibi
@Falankes_
Ve inan mutluluk için çok da çabalamadım..
Okul Öncesi Öğretmeni
Öğrenci
Diyarbakır
376 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Deli sandılar aldırmadın, Devam ettin umut yeşertmeye Su misali gibi aktın, toprak kokusuyla karıştın, Öyle nefesler aldin ki doyamadın.. 🦋
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlu olmakla, mutsuz olmanın arasında bir yerde kaybolup gitmekten korkuyorum... Leon🦋
Ben, ben olmayı çoktan bıraktım... Hiç bir şeye yetişemedim. Her şeye geç kaldım...🎈
Kapattım gözlerimi, İçimde kopan fırtınaları dinliyorum. Sessiz ve bir o kadar şiddetli...🍂