İpekgibi

İpekgibi
@Falankes_
Ve inan mutluluk için çok da çabalamadım..
Okul Öncesi Öğretmeni
Öğrenci
Diyarbakır
376 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
İçim bir haykırış zirvesi Susturamadıklarım Çok...🍂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umuduma bir gölge daha sindi. Yazdıklarım dağıldı. Ağacın dalları gibi bomboş kaldım. Tek bir esintiyle yıkıldım. Düştü kalemim...🍂
Küçük dünyalara ne sığdırabilirsin ki Küçücük bir umut Nutkun tutuldu dimi...🍃
Rüzgar esmiş yüreğime Kurutmuş yaralarımı ayazıyla... acımış vücudumun duyguları🍂
Üzüntülerimi rafa kaldırdım, mutluluğu en kuytu köşelerde arıyorum.🎈