İpekgibi

İpekgibi
@Falankes_
Ve inan mutluluk için çok da çabalamadım..
Okul Öncesi Öğretmeni
Öğrenci
Diyarbakır
376 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Düş kırıklıkların durağıymış bu yalnızlık, Sustum ve bekledim... 🦋
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
🍁“Yaşamım boyunca içimi kemirttiniz. evlerinizle, okullarınızla, iş yerlerinizle özel ya da resmi kuruluşlarınızla içimi kemirttiniz. ölmek istedim dirilttiniz, yazı yazmak istedim aç kalırsın dediniz ,aç kalmayı denedim serum verdiniz, delirdim kafama elektrik verdiniz.” 🍁 Lirik prenses 🦋
Gece ağır, Benliğimde susturamadıklarım var.🍂
Ve ben o gün masmavi gökyüzüne inandım🎈