İpekgibi

İpekgibi
@Falankes_
Ve inan mutluluk için çok da çabalamadım..
Okul Öncesi Öğretmeni
Öğrenci
Diyarbakır
376 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Suya daldırdığım elimde, Suyun kokusunu, hafifliğini, berrak oluşunu hissettim.🦋
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve ben artık kollarımı açıp, binbir çiçeğin karışmış kokusunu içime çekmek istiyorum.🎈
Uzanamadığım o dipsiz kuyunun karanlığına haykırdım. Yankılanan tek şey kendi benliğim oldu.🍃
Sevginin damlatıldığı o diyarın yolcusuyum.🎈
Bulutların grisine bıraktım kendimi, Ne kadar doluyuz bilmiyorum.🍂