İpekgibi

İpekgibi
@Falankes_
Ve inan mutluluk için çok da çabalamadım..
Okul Öncesi Öğretmeni
Öğrenci
Diyarbakır
376 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Öyle bakıyordu ki daldığı yere Delecekmiş gibi, Bakışlarını kusuyormuş meğer, -Sustum diyecek bişey bulamadım...🎈
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kanatlanıp uçmak, Şuan ne kadar yerinde bir cümle..🎈
Kaldırımlara, Cümleleri örüyorum hani, İnsan bakışlarını işliyorum, Öyle melankolik ki Kıyamıyorum...🍃
Aşındı duvarlar, Altında yatan binlerce acı varmış..🍂
Göğe baktım müptela olmuşum. Bu tebessüm, Binlerce soruya cevap.🎈