Seda

Seda
@Falankesssss
Belirsiz
İyi değilim anne...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ait olmadığımız bu dünya için bunca telaş neden..?"
Mesele anlatmak değil anlaşılmaktı...
Aynı döngünün içinde sıkışıp kalmak ...
"...Ama bütün korkulardan uzak,Bir sevdadır Böylesine yaşamak..."(Ahmed Arif)