Seda

Seda
@Falankesssss
Belirsiz
Gecenin bağrına gömdüm seni...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İyi değilim anne...
"Ait olmadığımız bu dünya için bunca telaş neden..?"
Mesele anlatmak değil anlaşılmaktı...
Aynı döngünün içinde sıkışıp kalmak ...