dilan.

dilan.
@Fatherdert
Kendimin hasretini çekiyorum
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylân beni artık ne sıkıntı ne rahatlık haylamaz çünkü ben ayaklanmanın domurmuş haliyim yürüsem rahmet boşanacak ve sana bir karşılık vereceğim .
Reklam
tam düşecekken tutunduğum tuğlayı kendime rabb bellemiyeceğim
günlerin çarmıhında seni en güçlü kollarımla sevdim
Reklam