Ben bir hemşireyim. Bir hastanın kalbi durduğunda, monitördeki o düz çizgiyi 'soyut' kabul edip vazgeçmiyoruz. O çizgi, bir hayatın bittiğinin somut kanıtıdır. Benim ruhumdaki bu 'düz çizgi' neden sizin adli tıp raporlarınızda 'yok' sayılıyor? Coleman gibi cerrahlar, neşter izi bırakmadan can almayı biliyorlar diye, öldürdükleri ruhları 'hiç yaşamamış' mı sayacağız?"